W4D Barchem 2018

Van 28 juni tot en met 1 juli 2018 liep ik mijn eerste wandelvierdaagse in de Achterhoek. Een (heel) korte terugblik op een vriendelijk wandelevenement.
Voor het eerst liep ik een tocht vier dagen met een dagelijkse afstand van 20 kilometer. Vier onbewolkte dagen met temperaturen boven de 25 graden. Was het zelfs officieel een hittegolf? Vier dagen met prachtige routes waarvan gelukkig grote delen ook onder de bomen. Hoe heerlijk smaakte een kop verse groentesoep met die hitte.


Ik overnachtte in een B&B in de omgeving, deed boodschappen bij een lokaal supermarktje en vond een restaurantje onder de bomen. Na afloop van elke tocht kwam ik daar weer helemaal bij.

Zo trots op deze prestatie als ik mij de laatste dag afmeld bij de organisatie en de erkenning voor dit afzien ontvang in de vorm van een handdruk en een medaille. Een evenement om te onthouden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten